Er komt veel kijken bij een goede administratie
Wie ooit zijn eigen boekhouding heeft proberen op te zetten of te corrigeren, komt er vaak achter dat er toch wel het een en ander komt kijken om een administratie goed kloppend te krijgen. De bank moet helemaal aansluiten, de BTW moet helemaal kloppen, alle facturen moeten kloppen met de bankmutaties, afschrijvingen en bijtellingen moeten goed gezet worden en ga zo maar door…. Investeringen moeten er goed in gezet worden.
Hoe werken wij?
1. U verzamelt uw gegevens van uw onderneming, B.V., eenmanszaak, ZZP / freelance praktijk (gebruik hierbij uw eigen boekhouding en/of onze checklist-winstaangifte-ondernemers als hulpmiddel).
2. U download ook de checklist-inkomstenbelasting-particulier van onze website;
3. U bekijkt de checklists, onze werkwijze en tarieven op deze website en indien akkoord, doet u bij ons de aanvraag via mail (voor vragen kunt u ons natuurlijk altijd even bellen);
4. Na de opdrachtbevestiging mailt u alle verzamelde stukken van uw onderneming en privé naar ons e-mailadres (indien u het liever bij ons op kantoor afgeeft, kan dat ook);
5. Wij beoordelen uw gegevens, totdat we alle relevante informatie van u hebben en vragen ook machtigingen aan voor de voor ingevulde gegevens (de zgn. VIA gegevens);
6. Op een later tijdstip stellen wij uw winstaangifte op en mocht er dan nog iets ontbreken, vragen wij dat bij u op;
7. U krijgt een rapportage van de aangifte incl. jaarstukken van de onderneming thuis gemaild en na uw beoordeling en akkoord ontvangt u ook onze factuur;
8. Zodra wij de betaling en uw akkoord hebben ontvangen versturen wij de aangifte naar de Belastingdienst.
Wij hebben uw DigiD niet nodig voor het verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting.
Ook ’s avonds
Speciaal voor onze klanten die overdag geen tijd hebben, bieden wij de mogelijkheid om een afspraak te maken op een avond. Standaard is dit de donderdagavond van 18:00 – 21:00..
Moderne software en scan-en-herken-functie
Door gebruik te maken van ons moderne en veelzijdige boekhoudpakket is het mogelijk om via uw mobieltje, printer i-pad uw bonnen en facturen te scannen en in te voeren in uw boekhouding. Daarnaast zijn er mogelijkheden om mee te kijken in uw door ons gevoerde administratie, zodat u altijd up-to-date bent.
Helder en transparant
Na inventarisatie van de werkzaamheden bieden bij onze diensten aan en doe wij een voorstel voor een tarief op basis van bepaalde criteria. Door een optimale samenwerking, een efficiënte manier van werken en onze vakkennis zijn wij in staat onze diensten tegen deze afgesproken, concurrerende prijzen waar te maken!
Persoonlijke contact
Wij vinden het onderlinge persoonlijke contact met de klant erg belangrijk. Als klant van Succes Administraties krijgt u dan ook desgewenst een eigen vaste adviseur als aanspreekpunt., waarbij u al uw vragen of opmerkingen kunt neerleggen en die in sommige gevallen ook met u meegaat, bijvoorbeeld notaris of belastingdienst. Door de samenwerking binnen Succes Administraties tussen accountants, fiscalisten, loonadministrateurs en administrateurs kunnen wij u met alles begeleiden.
Meer dan 35 jaar ervaring!
U profiteert van ruim 35 jaar ervaring, waardoor u verzekerd bent van gedegen fiscale kennis binnen ons kantoor en een juiste verzorging van uw belastingaangifte. Neem vandaag nog contact met ons op om een afspraak te maken: 033 – 208 9001 of mail: mail ons
Onze tarieven en voorwaarden
Onze standaard tarieven vindt u hier. Bij complexe winstaangiften en/of fiscaal advies geldt een aangepast tarief. Indien gewenst maken wij vooraf met u een prijsafspraak.
Onze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle opdrachten.