Fiscale zaken die we voor ondernemers verzorgen zijn:
- Winstaangifte i.c.m. aangifte IB (inkomstenbelasting)
- Aangifte omzetbelasting, vennootschapsbelasting
- Opstellen balans, winst- en verliesrekening
- Opstellen jaarrapporten, jaarstukken, jaarrekeningen
- Controle van de jaarstukken
- Boekhouding/ Loonadministratie
- Aangifte loonheffing en sociale verzekering
- Oprichten van een onderneming/ BV
- Fiscalen notities omtrent pensioen, investeringen etc.
- Correspondentie met belastingdienst, b.v. bezwaarbrief schrijven
Meer dan 35 jaar ervaring!
U profiteert van ruim 35 jaar ervaring, waardoor u verzekerd bent van gedegen administratieve en fiscale kennis binnen ons kantoor en een juiste verzorging van uw administratie, boekhouding en belastingaangiften. Neem vandaag nog contact met ons op om een afspraak te maken: 033 – 208 9001 of mail: mail ons
Er komt veel kijken bij een goede administratie
Wie ooit zijn eigen boekhouding heeft proberen op te zetten of te corrigeren, komt er vaak achter dat er toch wel het een en ander komt kijken om een administratie goed kloppend te krijgen. De bank moet helemaal aansluiten, de BTW moet helemaal kloppen, alle facturen moeten kloppen met de bankmutaties, afschrijvingen en bijtellingen moeten goed gezet worden en ga zo maar door…. Investeringen moeten er goed in gezet worden.
Gesprekspartner voor de ondernemer
Wij voelen ons ondernemer tussen de ondernemers. Wij weten alles van BV’s, maatschappen, VOF’s, eenmanszaken en combinaties van die rechtsvormen, omdat wij daar zelf persoonlijk ook ervaring mee hebben. U zoekt een betrouwbare partner op administratief en fiscaal gebied? Wat is dan beter dan een adviseur die zelf ook ondernemer is en alles proefondervindelijk heeft meegemaakt en precies weet waar je tegenaan loopt als ondernemer.
Moderne software en scan-en-herken-functie
Door gebruik te maken van ons moderne en veelzijdige boekhoudpakket is het mogelijk om via uw mobieltje, printer i-pad uw bonnen en facturen te scannen en in te voeren in uw boekhouding. Daarnaast zijn er mogelijkheden om mee te kijken in uw door ons gevoerde administratie, zodat u altijd up-to-date bent.
Helder en transparant
Na inventarisatie van de werkzaamheden bieden bij onze diensten aan tegen een vooraf afgesproken prijs. Door een optimale samenwerking, een efficiënte manier van werken en onze vakkennis zijn wij in staat onze diensten tegen deze afgesproken, concurrerende prijzen waar te maken!
Een greep uit onze dienstverlening voor ondernemers:
- Verzorgen van administraties;
- Samenstellen van jaarrekeningen;
- Verzorgen aangiften omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting;
- Geven van bedrijfseconomische en fiscale adviezen;
- Verzorgen van salarisadministraties.
Uiteraard adviseren wij ondernemers bij de keuze van de juiste ondernemingsvorm.
Persoonlijke contact
Wij vinden het onderlinge persoonlijke contact met de klant erg belangrijk. Als klant van Succes Administraties krijgt u dan ook desgewenst een eigen vaste adviseur als aanspreekpunt., waarbij u al uw vragen of opmerkingen kunt neerleggen en die in sommige gevallen ook met u meegaat, bijvoorbeeld notaris of belastingdienst. Door de samenwerking binnen Succes Administraties tussen accountants, fiscalisten, loonadministrateurs en administrateurs kunnen wij u met alles begeleiden.