Duurzaamheid

Geen papier en inkt!

Als Succes Belastingadviseurs willen wij graag bijdragen aan een duurzame wereld.

Dit doen wij door onze duurzame werkwijze waarbij we zo weinig mogelijk papier en inkt proberen te gebruiken. En dat is in ons werk een hele mooie opgave.

Voordelen van onze duurzame werkwijze voor de ondernemer

1. U verzamelt uw gegevens van uw onderneming, B.V., eenmanszaak, ZZP / freelance praktijk (gebruik hierbij uw eigen boekhouding en/of onze checklist-winstaangifte-ondernemers als hulpmiddel).
2. U download ook de checklist-inkomstenbelasting-particulier van onze website;
3. U bekijkt de checklists, onze werkwijze en tarieven op deze website en indien akkoord, doet u bij ons de aanvraag via mail (voor vragen kunt u ons natuurlijk altijd even bellen);
4. Na de opdrachtbevestiging mailt u alle verzamelde stukken van uw onderneming en privé naar ons e-mailadres (indien u het liever bij ons op kantoor afgeeft, kan dat ook);
5. Wij beoordelen uw gegevens, totdat we alle relevante informatie van u hebben en vragen ook machtigingen aan voor de voor ingevulde gegevens (de zgn. VIA gegevens);
6. Op een later tijdstip stellen wij uw winstaangifte op en mocht er dan nog iets ontbreken, vragen wij dat bij u op;
7. U krijgt een rapportage van de aangifte incl. jaarstukken van de onderneming thuis gemaild en na uw beoordeling en akkoord ontvangt u ook onze factuur;
8. Zodra wij de betaling en uw akkoord hebben ontvangen versturen wij de aangifte naar de Belastingdienst.

Voordelen van onze duurzame werkwijze voor de particulier

1. U download de checklist-inkomstenbelasting-particulier van onze website;
2. U bekijkt de checklist, onze werkwijze en tarieven op deze website en indien akkoord, doet u bij ons de aanvraag via mail (voor vragen kunt u ons natuurlijk altijd even bellen);
3. Na de opdrachtbevestiging mailt u de ingevulde checklist en alle verzamelde stukken naar ons e-mailadres (indien u het liever bij ons op kantoor afgeeft, kan dat ook);
4. Wij beoordelen uw gegevens, totdat we alle relevante informatie van u hebben en vragen ook machtigingen aan voor de voor ingevulde gegevens (de zgn. VIA gegevens);
5. Op een later tijdstip stellen wij uw aangifte inkomstenbelasting op en mocht er dan nog iets ontbreken, vragen wij dat bij u op;
7. U krijgt een rapportage van de aangifte IB thuis gemaild en na uw beoordeling en akkoord ontvangt u ook onze factuur;
8. Zodra wij de betaling en uw akkoord hebben ontvangen versturen wij de aangifte naar de Belastingdienst.

Wij hebben uw DigiD niet nodig voor het verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting. Succes Belastingadviseurs