Meer dan 35 jaar ervaring

Al meer dan 35 jaar verzorgen wij met veel plezier en expertise de fiscale zaken voor ondernemers, DGA’s en particulieren. Voor uw onderneming, eenmanszaak of ZZP-praktijk kunt u bij ons bijvoorbeeld terecht voor uw:

  • winstaangifte
  • omzetbelasting
  • vennootschapsbelasting
  • het opstellen van balans-, winst- of verliesrekening
  • jaarstukken/ jaarrekening
  • het oprichten van een BV
  • de boekhouding of loonadministratie
  • bedrijfsadvies

 

De SuccesFiscaal samenwerking

In Amersfoort werken we nauw samen met Succes Financiële Diensten en Succes Makelaars. Zowel Succes Belastingadviseurs als Succes Financiële Diensten als Succes Makelaars vinden deskundigheid en persoonlijke contact met de klant erg belangrijk. Als klant van Succes Belastingadviseur krijgt u dan ook uw eigen vaste relatiebeheerder als aanspreekpunt. Bij uw relatiebeheerder kunt u al uw vragen of opmerkingen neerleggen. Door de samenwerking tussen accountants, fiscalisten, loonadministrateurs en bedrijfsadviseurs kunnen wij al uw vragen beantwoorden.

 

Als ondernemer en particulier kunt bij ons terecht voor bijvoorbeeld:

  • de jaarlijkse belastingaangifte voor de inkomstenbelasting
  • de toeslagen
  • boekhouding, aangifte omzetbelasting
  • jaarrekening, winst-aangifte, VpB-aangifte
  • fiscale berekeningen t.b.v. hypotheek en/of pensioen
  • fiscale consequenties bij huwelijk of echtscheiding.

 

Onze samenstelling en werkgebied

Ons team bestaat uit twee belastingadviseurs, een fiscalist, een financieel planner/ pensioenplanner en een notarieel juriste en richt zich speciaal op Amersfoort en omstreken, zoals Leusden, Amersfoort, Nijkerk, Vathorst, Hooglanderveen en Nijkerkerveen.

 

Onze missie en visie

Vanuit een sterke affiniteit met het echte leven, ondernemen, cijfers, creativiteit en geld besparen/verdienen adviseren wij freelancers, eenmanszaken, ondernemers en particulieren met hun belastingzaken, zodat zij zich kunnen richten op hun hoofdwerkzaamheden en de dingen zij leuk vinden. Wij proberen zoveel mogelijk financieel voordeel voor hen te realiseren door de kosten laag te houden en alle aftrekposten te benutten.

Wij voelen ons echt een gesprekspartner van mens en ondernemer.

 

Zo laag mogelijke kosten

Wij proberen altijd om de kosten zo laag mogelijk te houden, ook voor de klant, en kunnen dit doen, omdat we een klein slagvaardig kantoor zijn zonder grote overheadkosten. Wij brengen standaard geen kantoorkosten in rekening. Zo kunnen wij onze klanten voordelig helpen met hun aangifte, boekhouding, financieel advies, het starten van een onderneming, verschillende ondernemingsvormen, etc.

 

Gratis kennismakingsgesprek

De relatie tussen u en uw adviseur is in de eerste plaats een vertrouwens-relatie. Het moet klikken!

Wij nodigen u daarom uit voor een vrijblijvend oriëntatiegesprek, waarbij u kunt kennismaken met onze manier van werken. Om een afspraak te maken kunt u ons een mail sturen:

info@succesfiscaal.nl

U kunt ons ook bellen: 033 – 208 9001