Onze werkwijze

 

Communicatie

Wat wij erg belangrijk vinden in onze werkwijze is communicatie. Duidelijk en helder communiceren. Liever te veel, dan te weinig. En dan niet alleen in het begin om een klant binnen te halen, maar gedurende het hele proces van aangifte en andere werkzaamheden.

 

Nauwkeurigheid

Verder vinden wij het ook erg belangrijk om nauwkeurig te werken en wanneer er vragen of onduidelijkheden bij bepaalde situaties zijn, dit tot op de bodem uit te zoeken. Ook in de cijfers en berekeningen staat bij ons nauwkeurigheid voorop. Liever iets langer ermee bezig en goed, dan afraffelen en later moeten corrigeren.

 

Hoe werken wij?

1. U download de checklist voor ondernemer of particulier van onze website;
2. U maakt een afspraak met SuccesFiscaal Belastingadviseurs
3. U neemt deze checklist en alle verzamelde stukken mee naar de afspraak;
4. Wij nemen de checklist en alle stukken met u door, zodat we alle relevante informatie van u hebben;
5. Op een later tijdstip stellen wij uw aangifte inkomstenbelasting op;
6. U krijgt een afschrift van de aangifte thuisgestuurd samen met de factuur en een akkoordverklaring;
7. Zodra wij de betaling en de getekende akkoordverklaring hebben ontvangen versturen wij de aangifte naar de Belastingdienst.

Wij hebben uw DigiD niet nodig voor het verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting.